Az meg úgy volt, hogy siettem...
Illetve, siettem volna, de a 4-6-os villamos útvonalán megint pályát újítanak fel.
Na fasza.
Sok baj nem is lenne ezzel, de ha az egyébként is leterhelt körutat egysávossá változtatják vele, akkor már ultra-brutál szívás az egész.
A buszsávok kialakításánál minden esetben elhangzik a joker mondat, hogy a buszokon nagyon sokan utaznak, az autókkal meg kevesen, tehát: a közösségi közlekedésnek van előnye.
A nagy büdös lóf...
Jelenleg úgy néz ki a körút, hogy van egy sáv, ahol 10-20 percenként megy egy busz, és van egy másik sáv, ahol 5000 autó áll egymás mögött 0-24.
Tudom, ha most erről a BKK készítene egy képes riportot, akkor 06:00 és 08:00 között mutatnák be a buszokat, vagy 16:00-18:00 között, amikor azok szarásig vannak tele utasokkal. De légyszi, VALAKI SZÓLJON NEKIK, hogy a nap más időszakában 5-15 ember ül egy csuklóson. A nap minden más szakában haladhatnának az autók az összes sávban, csökkentve a dugót, a légszennyezettséget, a zajt stb. Most tényleg ennyire nem közlekedik senki a döntéshozók közül autóval?
Arról nem is beszélve, hogy az egész közösségi közlekedési rendszer egy túlárazott, jelenlegi formában örökké veszteséges csődhalmaz. Az autósok meg fizetik a számtalan adót közvetve és közvetlenül, amiből persze van pénz finanszírozni a szétlopott rendszert.
Hát ez van, de NEM KELL SZERETNI!