HTML

Egy Vállalkozó (szellemű) Apuka Naplója

Az ismerőseim szerint egy vállalkozó: - mindig ráér - adót csal - nem dolgozik ... ettől függetlenül Ők nem lennének azok. Lehet tudják... nincs igazuk. Vagy nem mindenben:)

Friss topikok

Címkék

"labda nélkül nem lehet támadást indítani" 2012.10.16. Magyar-Török

egyvallalkozoapuka 2012.10.16. 22:53

A mérkőzés aranyköpése a címben is szereplő a "labda nélkül nem lehet támadást indítani" mondás.

Az egész pedig úgy kezdődött, hogy az egyik cipőboltban láttam, hogy 15.000 feletti vásárláshoz adnak egy jegyet a meccsre.

Nem vettem cipőt, jegyet sem. Sőt, az egészet elfelejtettem, de ahogy hazaértünk, és bekapcsoltam a TV-t, tudtam, hogy a tudatalattim nem hiába vetetett velem mára három fajta csípős kolbászt.

Bogácsi szilvapálinkával, sörrel, és a kolbászokkal leültem a TV elé... És egy percen belül vezettek a törökök...

Erre inni kell... Nagy hirtelen három sör csúszott le a kolbász mellé (amiből szintén hármat vettem), így lehetett, hogy sok-sok év után 3-1-re vertük az egykori turbánosokat.

És most így újra olvasva ezt a bejegyzést, semmi értelme az egésznek, de HAJRÁ MAGYAROK!:)

Címkék: törökország Magyarország Magyar Sport Foci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyvallalkozoapuka.blog.hu/api/trackback/id/tr974853176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása